Egy kis Spelljammer feeling

Szerző: spelljammer on 2010.11.30. 18:58

Szombaton reggel bekapcsoltam a TV-t, és az RTL Klub épp a Kincses Bolygót adta. Ráadsul pont az rész ment, amikor megérkeznek a holdsarló alakú égitestre/városba. Mondanom sem kell, mindjárt elöntött a spelljammer hangulat, és számos ötletem támadt, amelyet a későbbi játékokban felhasználhatok. Úgyhogy kedves játékosaim, lehet reszketni. :)

(Nem, ezeknek az ötleteknek nincs köze a Kincses Bolygó c. rajzfilmhez. Csak a hangulathoz, amelyet teremtett.)

2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://spelljammer.blog.hu/api/trackback/id/tr872484215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rexxx 2010.12.02. 07:54:17

Én is megnéztem a Kincses bolygót, és nagyon tetszett. Szintúgy engem is elfogott a "spelljammer hangulat" :D
A hajókat nagyon szépen megrajzolták, bár kicsit hiányzott a trón felépítménye. Az öreg kalóz pedig teljesen úgy nézett ki, mint egy Shadowrun figura. Robotláb, robotkéz-kitolható karompengével, a fej hátulján mintha csatlakozó aljzat lett volna, és beépített infra szem. Csak egy spéci rohampuska kellett volna a kezébe :D

Ughu 2010.12.09. 09:16:09

Ebben a rajzfilmben nekem a háttér rajzok tetszettek a legjobban. Ha egy-egy képet kifényképezel a filmből akár spelljammer illusztráció is lehetne.
süti beállítások módosítása