Múlt szombaton újra játszottunk, és ott folytattuk, ahol előtte abbamaradt. Bár, ha úgy vesszük, sok minden nem történt, hiszen az egész 7 órás játékidő azzal ment el, hogy kivágják magukat az aszteroidabázisról: harccal.
A csapat a múlt játékban ketté vált. Egyik fele Jaer a fél-tünde bárd, Taklin a törpe pap, és a hajó legénysége (NJK-k), valamint a hajó utasai (NJK-k) a Csillagtáncoson maradtak elrejtőzve a kalózbázis dokkjában. A csapat másik része - a drow csatamágus, Kerr az ember harcos, Gale a vándor mágus és a tünde íjász Aramil pedig behatoltak az aszteroida börtönébe, hogy kiszabadítsák onnan a hajó elrabolt hajósinasát, Zak-ot (vagy Zek-et... ikrek, én is mindig összekeverem őket).
A második csapat történetét már olvashattátok, ők épp úton vannak visszafelé a hajóhoz. Azonban, ezalatt ott is zajlott az élet. És hogy senki se unatkozzon, ezért a játékosok - akinek nem volt ott karaktere - ezúttal a hajó legénységét személyesítették meg: a minotaurusz harcost, a fél-ork harcost és az egyik ember kalandor-mágust. És természetesen ott volt Jaer - aki az alakváltót "játszotta el", valamint a hajóban elrejtőzve Takklin.
Nem tudták, mi történik az aszteroidaváros többi részén, azonban már tervezgetni kezdték, hogy hogyan biztosítsák azt, hogy a hajó gond nélkül távozni tudjon, ha visszaér a szabadító brigád. Azonban azt is tudták, hogy nem lapulhatnak meg csak úgy, hiszen a kalózok bármikor visszatérhetnek, hogy alaposabban átnézzék a hajót zsákmány után.
Nem tudták, mennyi idő telt el - miként azt sem, hogy az egykori törpe citadella mélyén már javában dúl a harc -, amikor a kalózok drow alvezére majd tucatnyi kalóz kíséretében megjelent a hangárban (akik között mint az később kiderült, 3 mágiahasználó is volt).
Azt mondani sem kell, hogy hamarosan elszabadult a pokol, és kitört a harc a hangárban az ott maradt legénység és a kalózok között. Továbbá végre megtudták, hogy a mintegy 3 méter magas fémszörnyeteg valóban az, aminek gondolták - egy gólem, vagy valami hasonló - amikor a kalózok oldalán beszállt a küzdelembe.
Tűzlabdák robbantak, villámok cikáztak, és vérbe borult a fedélzet, és a hangár is, mire a börtönblokkból visszatérő csapat is visszaverekedte magát is. Kellett is a segítségük, mivel mostanra már jópáran haldokolva feküdtek, és egy tűzlabda hajó hídján is alapos pusztítást vitt végbe, szó szerint a kormányba égetve az ott ülő varázslót, Szerencsés Riket (akire az utóbbi játékokban alaposan rájárt a rúd).
Úgyhogy a visszatérők egyben felszabadítók is voltak, bár szó szerint az életükért küzdöttek, hogy visszaverekedják magukat a hajóra, és valahogy visszavonszolják a hangárban haldokló társaikat is.
Végül mindenki visszatért a hajóra, Rik-et eltávolították a trónból, és az egyik kimerült mágiahasználó kimanőverezte a hajót, majd utazási sebességre kapcsolva elugrottak a közeléből, mielőtt az ott kikötött másik két hajó üldözőbe vehette volna őket.
Hogy mennyire megviselte őket a harc, arra jó bizonyíték, hogy a pap teljesen kifogyott a gyógyító varázslatokból, lemerült Gale gyógyító pálcája, és a drow gyógyító pálcájában is már csak néhány töltet maradt.
Viszont a céljukat elérték. Az elrabolt emberüket kiszabadították, és most már folytathatják útjukat a távoli Birodaloműr, és az ott található Bral Sziklája felé.