A Csillagtáncos legénysége

Szerző: spelljammer on 2009.11.06. 21:04

A közeljövőben lesz majd egy kis ismertető magáról a Csillagtáncosról is, amellyel hőseink épp a vadűrt járják, előbb azonban álljon itt némi információ a legénységről, akiket még oly sebtében fogadtak fel az Őrlőben, amikor az ölükbe hullt a csillagbárka.

Szerencsés Rik - mágus 3/mesterkormányos2

(Ember férfi. Közepes termetű, középkorú. Sötét haj, sötét szemek, kreol bőr. Kicsit hadarva beszél. Elhasznált bőrruhát, bőrvértet visel, lábán fűzős bakancs. Elég gyanakvó másokkal. Famulusa egy menyét.)

Erő: 14 Ügy: 15 Áll: 13 Int:16 Böl: 13 Kar: 12 VF: 16 Kezdő: 2 Alap TÉ: +3 ÉP: 28 Hosszúkard: TÉ: +5 Sebz: 1d8+2/19x2 Vért: Kivert bőrvért (varázslatrontás +15%), alkarvért (+5%) SZÍV: 2 GYOR: 3 AKE: 5 Észlelés +3, Hallgatózás +2, Indíték megérzése +3, Ismeretek (űr) +4, Ismeretek (misztikus) +5, Mágiaismeret +6, Szakma (vadűri navigátor) +5, Csillaghajó vezetés +10, Összpontosítás +6, Képességek: Űrjáró, Mágikus kormány irányítása, Famulus idézés, Anyagi komponens nélküli varázslás, Védekező manőverek, A kormányzás mestere Napi varázslatok: 0tsz: 6  1tsz: 6 2tsz: 4 Ismert varázslatok: 0 Tsz: Mágia észlelése, Szemfényvesztés, Mágia olvasása, Lidércfények, Képzelt hangok, Élőholtak büntetése 1. Tsz: Varázslók vértje, Mágikus lövedék, Pontos csapás, Nyelvek értése 2 Tsz: A Bika ereje, Melf savnyila

Beszélt nyelvek: Oerth közös, vadűri közös (kereskedőnyelv), tünde, törpe, grommam, rastipide

 

Csendes Narim – kalandor 2/mágus3

(Ember férfi. Magas, karcsú, fiatal, jóképű. Szőke haj, kék szemek, örökké vigyorog. Öltözete hímzett bőr utazóruha, kivert bőrvért, csatos csizma. Oldalán rövid kard, és két pisztoly.)

Erő: 15 Ügy: 15 Áll: 13 Int:14 Böl: 12 Kar: 15 VF: 16 Kezdő: 6 Alap TÉ: +2 ÉP: 33 Rövid kard (mm): TÉ: +5 Sebz: 1d6+2/18x2 Pisztoly (mm) TÉ: +5, Sebz: 1d10/x3 Vért: Kivert bőrvért (varázslatrontás +15%), alkarvért (+5%) SZÍV: 2 GYOR: 6 AKE: 4 Észlelés +5, Hallgatózás +5, Indíték megérzése +4, Ismeretek (űr) +4, Mágiaismeret +4, Szakma (vadűri navigátor) +2, Csillaghajó vezetés +3, Összpontosítás +4, Átverés +3, Csendes mozgás +3, Rejtőzés +3, Zárnyitás +5, Zsebmetszés +4, Szakma (Ostromfegyver kezelő)  + 2 Információgyűjtés +4 Képességek: Űrjáró, Famulus idézés, Javított kezdeményezés, Orvtámadás +1d6, Elugrás, Pontos lövés Napi varázslatok: 0tsz: 6  1tsz: 5 Ismert varázslatok: 0 Tsz: Mágia észlelése, Szemfényvesztés, Mágia olvasása, Lidércfények, Képzelt hangok 1. Tsz: Varázslók vértje, Pontos csapás, Pókmászás Beszélt nyelvek: Oerth közös, vadűri közös (kereskedőnyelv), tünde, ork

 

Félszemű Grumsh – harcos 5

(fél-ork, magas, izmos, tetovált testű. Bőre sötét, szőrzete sötétbarna némi narancsos árnyalattal. Haja és pofaszakálla varkocsba fonva, amelybe gyöngyök vannak. Bőrvértet visel, bakancsot, és fattyúkardot és puskát használ, amit a hátára szokott csatolni a kardja és a pajzsa mellé. Arca is tetovált, fülében több ékszer, akárcsak az egyik szemfogán.)

Erő: 18 Ügy: 16 Áll: 14 Int:12 Böl: 12 Kar: 9 VF: 18 Kezdő: 7 Alap TÉ: +5 ÉP: 49 Fattyúkard (mm): TÉ: +10 Sebz: 1d10+4/19x2 Puska: TÉ: +8 Sebz: 1d12/x3 Vért: Kivert bőrvért, Pajzs SZÍV: 6 GYOR: 4 AKE: 2 Észlelés +2, Hallgatózás +2, Indíték megérzése +1, Ismeretek (űr) +2, Szakma (ostromfegyver kezelő)  + 2, Szakma (tengerész) +1, Csendes mozgás +2, Mászás +6, Ugrás +6 Képességek: Űrjáró, Javított kezdeményezés, Támadás erőből, Kaszabolás, Zéró gravitációs harc, Távoli lövés, Egzotikus fegyver (fattyúkard) Beszélt nyelvek: ork, vadűri közös (kereskedőnyelv), törpe

 

Kobol a Zúzó – harcos 4

(minotaurusz férfi, magas, izmos. Bőre sötétszürke. Felsőteste meztelen, csak egy bőrnadrágot és egy hímzett ágyékkötőt visel. Lábain visszahajtott szárú hasított bőrcsizma. Alkarvértet, vállvértet és mellvért darabokat visel, valamennyit keményített bőrből. Ha hideg van, akkor kabátot vesz fel. Mellkasán egy nonfiguratív sárkánytetoválás. Orrában, füleiben ékszer karika. Hátán keresztben kétkezes csatabárd)

Erő: 22 Ügy: 16 Áll: 15 Int:12 Böl: 11 Kar: 11 VF: 17 Kezdő: 3 Alap TÉ: +4 ÉP: 42 Kétkezes csatabárd (mm): TÉ: +11 Sebz: 1d12+11/20x3 Vért: Kivert bőrvért, alkarvédő SZÍV: 6 GYOR: 4 AKE: 1 Észlelés +1, Hallgatózás +1, Indíték megérzése +1, Ismeretek (űr) +2, Szakma (ostromfegyver kezelő)  + 3, Szakma (tengerész) +2, Csendes mozgás +3, Mászás +8, Ugrás +8 Képességek: Űrjáró, Támadás erőből, Kaszabolás, Zéró gravitációs harc, Csillaghajó fegyverzet fókusz (ágyú), Hatalmas Kaszabolás, Fegyver specializáció (kétkezes csatabárd) Beszélt nyelvek: Krynn közös,vadűri közös (kereskedőnyelv), minotaurusz

 

Trükkös Alvin –kalandor 1/vándor 2/mágus 4

(ember, férfi. Középkorú, magas, vékony, inkább inas mint izmos. Rövid, barna haj, zöld szemek. Fején kötött tengerészsapka, jobb fülében arany karika fülbevaló. Bőrkabátot, nyaknál fűzős inget, bőrnadrágot és csatos, magas szárú bakancsot visel. Oldalán, fegyverövön szablya és pisztoly.)

Erő: 15 Ügy: 15 Áll: 13 Int:14 Böl: 13 Kar: 14 VF: 16 Kezdő: 6 Alap TÉ: +4 ÉP: 33 Szablya (mm): TÉ: +7 Sebz: 1d6+2/18x2 Pisztoly (mm) TÉ: +7, Sebz: 1d10/x3 Vért: Kivert bőrvért (varázslatrontás +15%), alkarvért (+5%) SZÍV: 5 GYOR: 5 AKE: 5 Észlelés +5, Hallgatózás +5, Indíték megérzése +4, Ismeretek (űr) +4, Mágiaismeret +4, Csillaghajó vezetés +2, Összpontosítás +5, Átverés +6, Csendes mozgás +6, Rejtőzés +6, Zárnyitás +5, Zsebmetszés +6, Szakma (Ostromfegyver kezelő)  + 2 , Mászás +4, Ugrás +4, Egyensúly +2, Keresés +4, Tolvajnyelv +4, Ismeret (Jelek, jelzések) +3, Értékbecslés +4, Eszköz hatástalanítása +4 Képességek: Űrjáró, Famulus idézés, Javított kezdeményezés, Orvtámadás +1d6, Elugrás, Kitérés, Hárítás, Harc két fegyverrel, Kétkezesség Napi varázslatok: 0tsz: 6  1tsz: 6 2tsz:3 Ismert varázslatok: 0 Tsz: Mágia észlelése, Szemfényvesztés, Mágia olvasása, Lidércfények, Képzelt hangok, Fényrobbanás  1. Tsz: Varázslók vértje, Mágikus lövedék, Álca 2Tsz: Láthatatlanság Beszélt nyelvek: Toril közös,vadűri közös (kereskedőnyelv), tünde, goblin

 

 

Sis’samastulah – kalandor 2/harcos 3

(gyíkember férfi. Magas, izmos, bőre halványzöld, néhol pikkelyes. Bőrnadrágot visel, mellkasát és karjait színes tetoválások borítják, amelyek különböző mitikus lényeket ábrázolnak – a törzsi hit szerint felruházzák a képességeikkel -, vastag bőrövet és visszahajtott szárú bőrcsizmát, továbbá egy kopott, felleghajtós utazóköpenyt. Oldalán, fegyverövön hosszúkard, karjára fektetve puska.)

Erő: 18 Ügy: 16 Áll: 14 Int:12 Böl: 12 Kar: 11 VF: 17 Kezdő: 3 Alap TÉ: +4 ÉP: 40 Hosszúkard (mm): TÉ: +9 Sebz: 1d8+4/19x2 Puska (mm): TÉ: +8 Sebz: 1d12/x3 Vért: Kivert bőrvért, Alkarvédő SZÍV: 5 GYOR: 7 AKE: 2 Észlelés +4, Hallgatózás +4, Indíték megérzése +3, Ismeretek (űr) +2, Szakma (ostromfegyver kezelő)  + 4, Szakma (tengerész) +3, Csendes mozgás +5, Mászás +6, Ugrás +6, Rejtőzés +3, Átverés +3, Egyensúly +3, Keresés +4, Értékbecslés +4, Zsebmetszés +6, Zárnyitás +4, Varázstárgy használat +5,  Információgyűjtés +3 Képességek: Űrjáró, Kitérés, Hárítás, Közeli lövés, Távoli lövés, Harci reflex Beszélt nyelvek: vadűri közös (kereskedőnyelv), gyíkember, tünde

 

Zek és Zak (Ember suhancok, egykoron rabszolgák, most hajóinasok. Ikrek, szőkék, kék szeműek.) Beszélt nyelvek: Oerth közös, vadűri közös (kereskedőnyelv)

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://spelljammer.blog.hu/api/trackback/id/tr691505669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fari1 2010.02.20. 18:04:40

Szép napot Spelljammer!

Mit is mondhatnék... GRATULÁLOK!!!
Bámulatos a szándék, és mögötte a mevalósítás.
Régi motoros vagyok. Néha-néha barangolok a neten, mint ahogy most is, és a sors megadta a választ kérdésemre. Régebben már találkoztam a Vadűrös fordítással, de talán nem ebben a formában. Azt is Te szerkesztetted? Sajnos azt már régóta nem lehetett megtalálni... Éppen ezért dicsérem a sorsot, hogy most itt vagyok. Persze véletlenek nincsenek.
A külcsin első osztályú, még azon is túl, hogy egyéni kezdeményezésű. Szándékosan nem használtam az amatőr kifejezést.
A belbecsen én a szabályok D&D 3.5-höz való harmonizálását értem. Egyenlőre ez az, amihez érdemben még nem szeretnék hozzászolni, mivel csak most kezdek neki az eddigi produktumok átolvasásához.
Reményeim szerint csak így tovább a jövőben is, és remélem, hogy mielöbb további adalékokat találhatunk a vadűr és a flogiszton világához.

spelljammer · http://spelljammer.blog.hu 2010.02.21. 06:56:22

@Fari1: Köszönöm az elismerő szavakat. Nem kevés munka van az anyagban, ezért remélem, hogy a belső tartalom is elnyeri majd a tetszésedet.
süti beállítások módosítása