A Mutatványos meséje

Szerző: spelljammer on 2009.08.25. 08:54

Még régen, vagy 14-15 évvel ezelőtt (de szép szerepjátékos idők voltak azok, minden szombaton játék, 35-40 fős szerepjáték klub, egy összetartó társaság)  kezdtem el írni ezt a novella szerűséget, és azóta nem is nyúltam hozzá. Emlékeztem rá, hogy valahol meg kell lennie, és végül rá is leltem a régi számítógépem merevlemezén, amelyet még mindig őrzök (akkoriban jó kis meghajtó volt, 1,4-es Quantum Fireball).

Nem csináltam vele mást, csupán átkonvertáltam pdf-be, és most megosztom veletek. Egy kis bevezető a Spelljammer világába. Szerintem elég hangulatosra sikerült, bár némi TNG (Tier Nan Gorduin) hatás azért érezhető benne. :)

A főszereplője Morus, a Mutatványos, aki az AD&D-s Spelljammer karakterem volt, egy mutatványos/pszionista. Jó sok kalandot átéltem vele, bár ez a történet nem egy lejátszott kalandnak a leírása, csupán valami, ami kipattant a fejemből. Igaz, több kalandból is loptam hozzá ihletet. Emiatt lehet hogy egyes helyeken kicsit érezhető a "kockacsörgés". Mindenesetre, igyekeztem hű maradni a Spelljammer kiadványokban megjelent információkhoz.

Most hogy elolvastam, gondoltam arra is, lehet be kellene fejezni, de sajnos arra már nem emlékszem, hogy mit szerettem volna kihozni belőle. :) Úgyhogy, egyenlőre be kell érni ezzel a 26 oldalnyi, részben befejezett történettel, ami olyan mint a sorozatok, rá lehet fogni, hogy: folytatása következik.

Jó szórakozást hozzá!

 

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://spelljammer.blog.hu/api/trackback/id/tr491336573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása