Kalandok a Vadűrben póló

Póló design

Szerző: spelljammer on 2014.05.04. 09:55

 

Már régóta gondolkodtam azon, hogy kellene a Kalandok a Vadűrben blognak egy pólót készíteni. Egy verzó már készült is az oldalsávon található Astromundi logóval, azonban valami nagyobbat is szerettem volna. Nemrég pedig kaptam egy tippet, hogy hol lehet szitanyomásos pólókat készíttetni viszonylag elfogadható áron. Igaz, a minimum rendelés 24 darab, de azért nem olyan vészes így a dolog. Úgyhogy, íme a terv. Már csak a megvalósítás várat magára.
Vélemény?

Kalandok_Polo.jpg

polo_kek_blogra.jpg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://spelljammer.blog.hu/api/trackback/id/tr76116823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thirlen 2014.05.07. 11:56:32

Elég fura a kis és nagybetűk váltakozása.

spelljammer · http://spelljammer.blog.hu 2014.05.12. 19:10:20

Köszönöm! :) A feliratot sokat próbálgattam, kipróbáltam közel 100 betütípust. A hagyományokat közül nem akartam, úgyhogy a neten néztem körül és próbáltam több tucatnyival ki, hogyam mutatna a kép alatt. Végül ez maradt.
süti beállítások módosítása